Kategorie

Informacje

Uwaga ważne!!! W przypadku odbioru osobistego zamówionego towaru, prosimy o wcześniejszy kontakt, w celu ustalenia terminu odbioru. Jeżeli natomiast znalazłeś interesującą Cię ofertę a bez składania zamówienia towar chcesz odebrać lub obejrzeć w naszym sklepie stacjonarnym, koniczenie potwierdź dostępnoość, ponieważ część towarów trzymamy w magazynie i bez wcześniejszego umówienia, nie będzie możliwości odbioru ani obejrzenia.




Adresy sklepów stacjonarnych


 








 

AMBike.pl Konstancin-Jez.
Ul. Warszawska 35
05-520 Konstancin-Jeziorna 
 
 
kom: 531 549 655
512 096 168
512 096 186
   
 

 






AMBike.pl Otwock
ul. Staszica 16
05-400 Otwock 
 
kom: 796 255 879
512 096 168
512 096 186
   

 

Godziny otwarcia sklepów:
Pon. - Piątek-     10.00-17.00
Sobota -                9.00-14.00

 
Płatności w AMBike.pl są obsługiwane przez platnosci.pl
   

Koszty dostawy

Dostawa


  • Darmowa wysyłka przy formie płatności "Wpłata na konto" powyżej 300 zł
  • Darmowa wysyłka przy formie płatności za "Płacę PayU" powyżej kwoty 450 zł
  • Darmowa wysyłka przy formie płatności "Za pobraniem" powyżej 300 zł

LeaseLink

ROWER WHEELER REACTOR 600 29" 2017

  • Kod: 46550
  • Dostępność: Na magazynie
  • Producent: Wheeler
  • Model: 2017
  • Czas realizacji: 1-5 dni
  • Cena: 1 739,00 zł2 299,00 zł
    • Rozmiar
    szt.
  • Oblicz eRaty
  • Poleć produkt
SERIA REACTOR

Linia Reactor to uniwersalne i wszechstronne rowery typu MTB. Amortyzowany przedni widelec,27,5 lub 29-calowe koła, duży wybór biegów, mocne hamulce, tworzą z Reactora solidnego i nieskomplikowanego towarzysza podróży. W serii Reactor odnajdziemy modele z tzw. entry –level , czyli niedrogie modele, które sprawdzą się w codziennych dojazdach do pracy czy szkoły, jak i sportowe ambitne modele z wysokiej klasy osprzętem, stworzone do jazdy dla bardziej wymagających rowerzystów. Możliwość montażu bagażnika czy błotników tworzy z Reactora najbardziej uniwersalne rowery MTB.

DANE TECHNICZNE:

Rama: 29 ALUMINUM 6061
Widelec: HL 520 AMS HLO SPRING W/HYDRAULIC LOCK OUT PRELOAD ADJUST,100MM TRAVEL.
Ster: VP-A42E   Ahead for semi-IT 1 1/8"
Kierownica: HLMTB-199FOV 30/31,8/660mm  Alloy
Wspornik kierownicy: HL TDS-C302-8 FOV Ahead Alloy
Chwyty: Velo VLG-385D2
Hamulce: Tektro 855AL Alloy V-Brakes
Dźwignia hamulca: Tektro RS360A
Obręcz: Leader96 622x21 double wall alloy
Szprychy: STEEL 14G
Piasta przednia: KT KT-A55F F-Hub 32H w/QR alloy
Piasta tylna: KT KT-AZER R-Hub cassette 32H w/QR/ alloy
Kaseta: Shimano CS-HG3181348-gear cassette 11-34T
Korba suportowa: Suntour XCE-T312 SQ 42/34/24, 170/175mm alloy/steel
Środek suportu: Suntour BB10 XCTSQ-122 Cartridge 122K        
Przerzutka przednia: Shimano FD-TX800TSM6 Tourney            
Przerzutka tylna: Shimano RD-M360SGSL Acera
Opony: Kenda  K1104
Manetki: Shimano SLM310LB/R8A Altus
Łańcuch: KMC Z72
Pedały: FeiMinFP-808  MTB plastic
Siodło: DDK MTB saddle Wheeler Reactor 600
Sztyca: HL SP-208 Patent 31.6x350 w/silver head, black tube alloy
Ilość biegów: 24 SPEED
Rozmiar koła: 29"
 

Dobór wielkości ramy

Odpowiednio dobrana wielkość ramy bardzo istotnie wpływa na jakość i bezpieczeństwo jazdy. Dlatego tak ważne jest, aby rower jaki mamy zamiar kupić dopasować do siebie. Przed zakupem zachęcamy do przymierzenia się do roweru. Jeśli nie jest to możliwe, przy doborze odpowiedniego rozmiaru ramy  warto skorzystać z  jednej z dwóch metod:
1.Dobór według wzrostu (według tabeli)
2.Dobór według długości nogi

Opis metody opartej na pomiarze długości nogi
a) Stajemy oparci o ścianę (najlepiej boso).
b) Odmierzamy odległość między naszym kroczem a podłogą.
c) Wynik który otrzymamy mnożymy:
x 0,57 - gdy kupujemy rowery górskie,
x 0,63 - gdy kupujemy rowery trekkingowe,
x 0,66 - gdy kupujemy rowery szosowe.
d) Aby uzyskać rozmiar ramy w calach, wynik musimy podzielić przez 2,54 (1cal=2,54cm).

Przykład dla roweru MTB:
 
Długość nogi od krocza – 85cm.
85cm x 0,57 = 48,45cm
48,45: 2,54=19 cali

Przy wyborze rozmiaru roweru oprócz stylu jazdy jaki preferujemy ważny jest też typ roweru jaki mamy zamiar kupić. Dla rowerów górskich, szosowych i trekkingowych rozmiary ujęte w tabelach zgadzają się w ok.90%. Jeśli natomiast rower będzie używany bardziej ekstremalnie, tj. maratony, XC, downhill i enduro, wówczas najlepiej dobierać ramy o 1-2 rozmiary mniejsze. Podyktowane jest to tym , że mniejszym rowerem lepiej się manewruje.

Trzeba jeszcze zwrócić uwagę na jeden istotny aspekt, mianowicie różnicę w budowie anatomicznej kobiet i mężczyzn. Z tego tytułu powyższe wskazówki należy odnieść do wyboru rowerów dla mężczyzn. Kobieta przy tym samym wzroście co mężczyzna posiada nieco inne proporcje budowy ciała - dłuższe nogi i krótszy tułów, dlatego rower należy dobrać tak, aby górna rura ramy była krótsza niż dla mężczyzny. Nasze modele przeznaczone dla kobiet jak np. Passera,  są zaprojektowane z uwzględnieniem tych że różnic anatomicznych.